Natuurlijk wilt u als ondernemer graag antwoord op de vraag "Wat levert het op?". Het antwoord op deze vraag is duidelijk:
Een klantgerichte onderneming met meer loyale klanten, resulterend in een sterker rendement!
De 10 rendements-beloften van SSSHIFT Customer Experience:
1. Hogere klantbesteding
Gelukkige klanten besteden meer!
2. Meer klanten
Meer positieve mond-tot-mond reclame!
3. Kostenbesparing
Minder klachten, lagere servicekosten! Een klant behouden is goedkoper, dan een nieuwe klant werven!
4. Sterk imago
Authentiek en daardoor overtuigend!
5. Efficiëntie
Meer tijd voor speerpunten!
6. Nieuwe inzichten
Nieuwe kansen door waardevolle informatie door - en over klanten!
7. Hogere medewerkerstevredenheid
Meer plezier in het werk en daardoor betere uitstraling!
8. Hogere productiviteit
Door een toename van de motivatie bij u én uw mederwerkers!
9. Sterkere leercurve
Van onbewust/onbewaam functioneren, naar bewust en bekwaam functioneren!
10. Trots neemt toe
Trots op eigen organisatie en het delen van deze trots met anderen!