free bootstrap theme

Hoe wij werken

SSSHIFT Customer Experience vindt dat het niet de resultaten (=output) moeten zijn die de aandacht krijgen, maar de ervaring die de klant beleeft (=input). U kunt dit zien als een slimme investering in klantgerichtheid.

Diensten



1. SCAN

Tijdens de scan brengen we in kaart waar in de organisatie extra aandacht nodig is om de customer experience te optimaliseren. Als product ontvangt u een uitgebreid rapport met de resultaten van de scan.

495 excl. btw
  • Klant, organisatie & medewerker
  • Observatie op locatie
  • Vaste prijs



2. UITGEBREIDE ANALYSE & ADVIES

De resultaten van de scan worden verder geanalyseerd en gaan we dieper in op voor u belangrijke onderwerpen.  Samen bepalen we welke investeringen zorgen voor de gewenste customer experience.
Maatwerk

  • Uitgebreid adviesgesprek
  • Concrete verbeterpunten
  • Noodzakelijke veranderingen



3. PLAN & IMPLEMENTATIE

Naar aanleiding van het advies wordt er een plan van aanpak gemaakt. Vervolgens worden u en uw medewerkers begeleid bij de uitvoering van dit plan.
   
Maatwerk

  • Hulp bij uitvoering
  • Begeleiding medewerkers

AANBEVOLEN



BLIJVEND RESULTAAT

Na de implementatie maakt u gebruik van doorlopende begeleiding. Afhankelijk van de situatie stellen we een vast maandbedrag op. Samen zorgen we voor een blijvend resultaat!

Maandabonnement

  • Flexibele toepassing
  • Borgen van kennis
  • Doorlopende begeleiding