SSSHIFT Customer Experience vindt dat het niet de resultaten (=output) moeten zijn die de aandacht krijgen, maar de ervaring die de klant beleeft (=input). U kunt dit zien als een slimme investering in klantgerichtheid.
Diensten
1. SCAN
Tijdens de scan brengen we in kaart waar in de organisatie extra aandacht nodig is om de customer experience te optimaliseren. Als product ontvangt u een uitgebreid rapport met de resultaten van de scan.
€495 excl. btw
Klant, organisatie & medewerker
Observatie op locatie
Vaste prijs
2. UITGEBREIDE ANALYSE & ADVIES
De resultaten van de scan worden verder geanalyseerd en gaan we dieper in op voor u belangrijke onderwerpen. Samen bepalen we welke investeringen zorgen voor de gewenste customer experience.
Maatwerk
Uitgebreid adviesgesprek
Concrete verbeterpunten
Noodzakelijke veranderingen
3. PLAN & IMPLEMENTATIE
Naar aanleiding van het advies wordt er een plan van aanpak gemaakt. Vervolgens worden u en uw medewerkers begeleid bij de uitvoering van dit plan.
Maatwerk
Hulp bij uitvoering
Begeleiding medewerkers
AANBEVOLEN
BLIJVEND RESULTAAT
Na de implementatie maakt u gebruik van doorlopende begeleiding. Afhankelijk van de situatie stellen we een vast maandbedrag op. Samen zorgen we voor een blijvend resultaat!