website builder

Klantgericht ondernemen

SSSHIFT Customer Experience zorgt samen met u voor een stijging van uw bedrijfsrendement, en wel door een focus op klantgericht werken.

Over SSSHIFT

De dienstverlening van SSSHIFT is sterk praktijkgericht, direct toepasbaar en met een gegarandeerd rendement. Hierdoor ontstaat een unieke beleving bij uw klant en ontstaat er meer plezier bij u en bij uw medewerkers.  

 

Missie

SSSHIFT Customer Experience vindt dat iedere ondernemer en medewerker de mogelijkheid moet krijgen om het contact met klanten te veraangenamen, waardoor met meer plezier en meer positieve energie, betere resultaten worden behaald.

 

Visie

"Ik vind dat de focus moet liggen op de motivatie van uw medewerkers én de ervaring die uw klanten beleven (= input).  

 

Mijn overtuiging is dat een juiste aanpak zal leiden tot gewenste resultaten (= output). U kunt dit zien als een sterke, maar vooral slimme, investering in uw bedrijfsrendement. Tijdens de jarenlange ervaring in de marketing en commercie heb ik geleerd dat een te sterke aandacht op de resultaten ten koste gaat van de aandacht voor de klant.

Bovendien valt mij op dat veel bedrijven zich niet bewust zijn van de manier waarop zij met klanten omgaan. Ik zie dat zij verzuimen klanten tevredenheid te maken... laat staan gelukkig te maken.

 

Veel mensen in ons netwerk herkennen dat veel bedrijven niet klantgericht werken. Ik zie daarom grote kansen voor bedrijven die een duidelijke visie hebben op klantgericht werken én medewerkers in dienst hebben die genieten van hun werk, want deze bedrijven zijn in staat hun klanten een écht unieke ervaring te bieden.

 

Ik geloof in het effect van het verkopen van service met een oprechte glimlach." – Sergo Stijnen-Schmits